Вихователь-методист


        

26 .01.21

Сьогодні одним із завданьщо визначає БКДО є формування у дитини сенсорно-пізнавальноїлогіко-математичноїдослідницької компетентності.

Працюючи над реалізацією річного завдання «Формування логіко  математичних уявлень дітей  засобами технології «Логіки світу»  педагоги нашого закладу стали активними учасниками тренінгу «Особливості формування логіко-математичних здібностей дошкільників.», проведеного вихователем-методистом Бральчук М.Я., практичним психологом Самбурською О.Л.

 Було визначено  умовиспособи та прийоми організації  якісного освітнього процесу,  результатом  якого є сформованість у дитини базису логіко-математичнихдослідницьких знаньпізнавального досвіду,  отриманого у різних видах дитячої діяльності.






 

 

4. 01.21

У нашому закладі відбулася  Педагогічна рада 2.

На ній було розглянуто питання розвитку діалогічного мовлення дошкільнят засобами театралізованої діяльності.

Педагоги груп раннього віку поділилися досвідом використання фольклорних творів для інсценування з найменшими вихованцями, вихователі логопедичних груп відзначили ефективність використання пальчикових театрів для розвитку дрібної моторики дітей, активізації їх мовлення.

В процесі обговорення питань було визначено позитивні результати роботи педагогічного колективу з даного питання, визначено шляхи подолання недоліків.




    10.11.20

         Розвиток зв’язного мовлення дошкільнят у театралізовано-ігровій  діяльності.

 

Театралізовано-ігрова діяльність  сприяє розвитку здібностей кожної дитини, допомагає  формувати її творчу уяву, комунікативні навички. Казки, фольклор мають позитивний емоційний вплив на дітей в ранньому та дошкільному віці. Саме тому театралізована гра є одним  із продуктивних видів   мовленнєвої діяльності в дошкільному віці.

 З метою підвищення професійного рівня педагогів закладу з даного напрямку проведено засідання семінару-практикуму "Особливості організація театралізовано-ігрової діяльності  дошкільнят", Майстер-клас "Театральна майстерня"

Самоосвіта вихователів з даного питання, робота на семінарі допомогли педагогам на більш ефективному рівні планувати, організовувати театралізовану діяльність у групах. Оновлено та дообладнано осередки театралізації.






31.08.2020 у ДНЗ № 50 відбулася Педагогічна рада № 1

На засіданні Педагогічної ради було підведено підсумки освітньої діяльності закладу за 20219-2020 н.р і визначено пріоритетні завдання роботи педагогічного колективу на 2020-2021 н.р.

Завдання освітньої діяльності ДНЗ № 50 на 2020-2021 н.р.

1 Розвиток  зв’язного  мовлення дошкільників у театралізовано-ігровій  діяльності .

2. Формування логіко – математичних уявлень дітей  засобами технології «Логіки світу» .

3. Виховання у дітей навичок безпечної поведінки, свідомого ставлення до власного здоров’я  в процесі освоєння  різних форм активного відпочинку.






Готуємось до роботи після карантину.
Для забезпечення успішного освітнього процесу після закінчення карантину,  ефективної організації   роботи  у літній період  необхідно провести відповідну підготовчу роботу.
А саме:
-  доповнити,  оновити  обладнання на ігрових і спортивному майданчиках;
- підготувати  дидактичні ігри, посібники для занять з дітьми на вулиці;
- забезпечити  групи іграшками для ігор з вітром, піском, водою;
- створити осередки дослідницько-експериментальної роботи з дітьми на ігрових майданчиків;
- підготувати конспекти розвивальних міні- занять,  спостережень, художньо-продуктивної діяльності для дітей,  розваг і  свят  на вулиці в літній період.
 -розробити, упорядкувати матеріали ( конспекти занять, ігри, лепбуки) по навчанню  дітей навичкам безпечної поведінки у довкіллі, рекомендацій і пам’яток для батьків з питань ОБЖД .

Варіанти ігрового, спортивного обладнання
для організації різних видів діяльності дітей на свіжому повітрі.

Граємось







Експериментуємо









Спостерігаємо












Створюємо, фантазуємо:



Навчаємось:




Вибір матеріалів для виготовлення  обладнання може бути різноманітним ( покидьковий матеріал, іграшки, подручні матеріали), але обов'язковою умовою є його безпечність використання.
Зробимо  життя дітей у нашому садочку цікавим, веселим, насиченим яскравими подіями і радісними емоціями. Бажаю успіхів, творчості у роботі.


















 Напрямки  освітньої діяльності 
                ДНЗ № 50 «Дельфін»
у 2019-2020 н.р.



З метою забезпечення якості дошкільної освіти  педагогічний колектив закладу визначив пріоритетні змістові напрями освітньої діяльності на 2019-2020 навчальний рік:
- підвищувати  рівень інноваційної культури педагогів для забезпечення активної позиції дитини в здобутті знань, постійного розвитку в притаманних їй видах діяльності: ігровій, пізнавальній, художньо-естетичній, руховій, практично-творчій;
-     сприяти подальшому удосконаленню культури українського мовлення дошкільників як основи формування національно-патріотичних почуттів.
Завдання річного плану на 2019-2020 н.р.
-     формувати граматичну компетенцію дошкільників засобами дидактичних ігор;
-           спрямувати співпрацю педагогів та батьків на розвиток у емоційного інтелекту дитини у мистецькій діяльності  з метою подальшого емоційного й інтелектуального зростання кожного малюка.
-          забезпечити сприятливі умови  для  розвитку фізичних якостей дошкільників шляхом застосування елементів ігор спортивного характеру





528 [преобразованный]