26 .01.21
Сьогодні одним із завдань, що визначає БКДО є формування у дитини сенсорно-пізнавальної, логіко-математичної, дослідницької компетентності.
Працюючи над реалізацією річного завдання «Формування логіко – математичних уявлень дітей засобами технології «Логіки світу» педагоги нашого закладу стали активними учасниками тренінгу «Особливості формування логіко-математичних здібностей дошкільників.», проведеного вихователем-методистом Бральчук М.Я., практичним психологом Самбурською О.Л.
Було визначено умови, способи та прийоми організації якісного освітнього процесу, результатом якого є сформованість у дитини базису логіко-математичних, дослідницьких знань, пізнавального досвіду, отриманого у різних видах дитячої діяльності.
4.
01.21
У нашому закладі відбулася Педагогічна
рада №
2.
На ній було розглянуто питання розвитку діалогічного
мовлення дошкільнят засобами театралізованої
діяльності.
Педагоги груп раннього віку поділилися досвідом використання
фольклорних творів для інсценування
з найменшими вихованцями, вихователі логопедичних
груп відзначили ефективність
використання
пальчикових театрів для розвитку дрібної моторики дітей, активізації їх мовлення.
В процесі обговорення питань було визначено позитивні результати роботи педагогічного
колективу з даного питання, визначено шляхи подолання недоліків.
Театралізовано-ігрова діяльність
сприяє розвитку здібностей кожної дитини, допомагає формувати її творчу уяву, комунікативні
навички. Казки, фольклор мають позитивний емоційний вплив на дітей в ранньому
та дошкільному віці. Саме тому театралізована гра є одним із продуктивних видів мовленнєвої
діяльності в дошкільному віці.
З метою підвищення професійного рівня педагогів закладу з даного напрямку проведено засідання семінару-практикуму "Особливості організація театралізовано-ігрової діяльності дошкільнят", Майстер-клас "Театральна майстерня"
Самоосвіта вихователів з даного питання, робота на семінарі
допомогли педагогам на більш ефективному рівні планувати, організовувати
театралізовану діяльність у групах. Оновлено та дообладнано осередки
театралізації.
На засіданні Педагогічної ради було підведено підсумки освітньої діяльності закладу за 20219-2020 н.р і визначено пріоритетні завдання роботи педагогічного колективу на 2020-2021 н.р.
Завдання освітньої діяльності ДНЗ № 50 на 2020-2021 н.р.
1 Розвиток зв’язного мовлення дошкільників у театралізовано-ігровій діяльності .
2. Формування логіко – математичних уявлень дітей засобами технології «Логіки світу» .
3. Виховання у дітей навичок безпечної поведінки, свідомого ставлення до власного здоров’я в процесі освоєння різних форм активного відпочинку.
Навчаємось:
Напрямки освітньої діяльності