Музичний керівник





Музика на карантині


Музика – могутній засіб всебічного розвитку дитини, формування її духовного світу. Вона розширює  кругозір дитини, знайомить з різноманітними явищами, збагачує почуттями, викликає радісні переживання, сприяє вихованню правильного ставлення до навколишнього світу. Залучення дитини до музики активізує сприймання, мислення та мову, виховує високий естетичний смак, розвиває музичні здібності, уяву, творчу ініціативу, всебічно впливає на її розвиток.

Музика для дитини - світ радісних переживань. Як це прекрасно - знайомити дітей з музикою. Діти дуже люблять слухати.
Музику можна слухати перед сном, щоб допомогти дитині заспокоїтися і розслабитися. Коли дитина ляже в ліжко, увімкніть спокійну, тиху, мелодійну, м'яку музику і попросіть її закрити очі і уявити себе в лісі, на березі моря, в саду або в будь-якому іншому місці, яке викликає в неї позитивні емоції.
Музичний керівник пропонує вдома , на карантині  разом з дітьми прилучатися до чарівного світу мистецтва:
-        -  переглянути вистави Миколаївського театру льльок «Гусьонок» , «Тімоня»(27.03.2020); «Мишеня Мицик» (03.04.2020);
-        -  переглянути «Віртуальну подорож на потязі» авт. Кравченко В.Ю. (youtube.com публікація 05.04.2020);
-        -  переглянути мультфільми на музичну тематику: «Видеть музыку», «Музыкальный магазинчик», «Страна оркестрия», «Живая музыка», «Шкатулка с секретом» youtube.com;
-        - виконати разом з дітьми руханки та фізкультхвилинки для дітей на каналі «З любовю для дітей» : «Скік та скок», «Верх і вниз», «Гусі потягусі»;
-        - заспівати разом  пісні «Киця кицюня», «Нехочуха», «Червона шапочка», «В гості добабусі»… (канал «З любовю для дітей» youtube.com  );
-        -  пограти з дітьми  в ігри для розвитку слухової уваги. (youtube.com 16.04.2020);
-        -  пограти у Музично-ритмічну гру « Музограм». Вона  розвиває у дитини почуття ритму, музичну пам’ять, увагу, уяву. Допоможе навчити дитину уважно слухати музику, її фрази та зміну куплетів, виховує бажання займатися музичною діяльністю.( youtube.com публікація від 17.04.2020)

А ще в домашніх умовах  можна разом з дітьми грати в оркустрі на імпровізованих музичних інструментах. Це можуть бути такі предмети: ложки, палички, камінці, капронові пляшечки чи коробочки, яки наповнюють крупою, горохом, квасолею. І граючи на такому інструменті, дитина покращує настрій, свої творчі здібності і одержує велике задоволення.



Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами музично-дидактичних ігор.

Музичний керівник Новицька Олена Валеріївна представила перспективний педагогічний досвід роботи «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами музично-дидактичних ігор» для колег міста і області, слухачів курсів при МОІППО.
Використання музично-дидактичних ігор та ігрових вправ з дітьми сприяє розвитку їх творчих здібностей та поступово вводить до музичного мистецтва .
Музично - дидактичні ігри, цікаві за змістом, зручні у використанні, багатофункціональні дозволяють розвивати у дітей:
- комплекс музичних здібностей - музичну уяву, пам’ять, мислення, емоційний відгук на музику, музичний слух, чуття ритму;
- спеціальні здібності музично-рухового виконавства, здатність до творчого самовираження.