2 квітня 2019 р.


27 березня 2019 року
у закладі  було  проведено 
 День  здоров’я
«Хто здоровий, той сміється,
 все йому в житті вдається ! »

Мета:  формувати у дітей  навички здоровому способу життя, виховувати бажання займатися фізкультурою та спортом для зміцнення свого здоров’я.

День розпочався веселою ранковою гімнастикою.
Щоб здоровими зростати про здоров’я треба дбати! Усвідомити цю істину дошкільнятам допомогли :
- тематичні інтегровані заняття - «Той хто руки чисто миє -не хворіє»,  «Зубки біленькі – дітки здоровенькі», «Мій розпорядок дня?» ;
  -  мультимедійні презентації: «Шкіра любить бути чистою» ,  «Щоб не трапилось біди. Перша медична допомога»
Під час прогулянки діти мандрували «Стежиною здоров’я»,  провели квест-змагання  « У пошуках Здоров’я  »
Діти з задоволенням прийняли  участь у театралізованій виставі «Мийдодір»
Для батьків було представлено інформаційні матеріали «Здорова дитина – щастя родини», пам’ятки  «Секрети загартування дітей »
Фотовиставка «З фізкультурою ми дружимо!» познайомила малят і батьків з кращим сімейним досвідом організації здорового способу життя у родинах»




  

 








Немає коментарів:

Дописати коментар