Звіт керівника за 2020-2021 н.р.
Сьогодні ми представляємо до вашої
уваги підсумки роботи дошкільного навчального закладу за 2020-2021 н.р.
Зміцнення
та модернізація матеріально-технічної бази
Щороку створюються умови для організації та проведення освітньої діяльності закладу.
За проектом
разом з прибудовою наш дошкільний заклад розраховано на 197 дітей, на
сьогоднішній день у закладі виховується 230 дітей. Для повноцінного
функціонування закладу та забезпечення
життєдіяльності дошкільнят постійно
поповнюється і оновлюється матеріально-технічна база закладу.
За допомогою бюджетних коштів було зроблено:
- У 2020 році:
1. |
Укладання тротуарної плитки (290,78 м2) |
100 000
грн. |
2. |
Папір канцелярський (14 уп.) |
4 964
грн. 40 коп. |
3. |
Ліжко двоярусне (11 шт.) |
38 533
грн. |
4. |
Стілець дитячий (40 шт.) |
18 480
грн. |
5. |
Персональний комп’ютер (2 шт.) |
24 650
грн. |
6. |
Принтер (2 шт.) |
16 020
грн. |
Всього: |
202 647
грн. 40 коп. |
Харчоблок:
1. |
Овочерізка |
32 400
грн. |
2. |
Водонагрівач |
8 000
грн. |
3. |
Стелаж |
6 000
грн. |
4. |
Система підготовки та очистки питної води |
81 200
грн. |
Всього: |
127
600 грн. |
Протипожежні засоби:
1. |
Респіратор (38 шт.) |
2 160
грн. |
2. |
Протигаз (3 шт.) |
2 294
грн. |
3. |
Вогнегасник ОП (5 шт.) |
1 140
грн. |
4. |
Вогнегасник ВК |
408
грн. |
Всього: |
6 002
грн. |
Дезінфікуючі засоби - 91 991 грн.
Миючі засоби:
1. |
Порошок пральний (8 кг) |
201
грн. 60 коп. |
2. |
Засіб миючий універсальний (15 бут.) |
360
грн. |
3. |
Засіб для миття посуду (20 бут.) |
528
грн. |
4. |
Засіб для миття сантехніки (10 бут.) |
291
грн. 60 коп. |
5. |
Рідке мило 5 л (46 бут.) |
2 160
грн. |
Всього: |
3 541
грн. 20 коп. |
На загальну суму – 431 782 грн. 60 коп.
- у 2021 році: замінено
зношені батареї опалення на біобатареї в логопедичній І гр. (7 шт.), та одну в
умивальній кімнаті ст. «Б» групи на суму 49 900
грн.
Інформація
про використання
батьківських коштів
(благодійний фонд
«Дельфін») в ДНЗ № 50
за 2020 рік
1. |
Іграшки |
2 492
грн. 30 коп. |
2. |
Вана сталева |
3 070
грн. 74 коп. |
3. |
Будівельні матеріали (клей-цемент, ґрунтовка) |
1 180
грн. |
4. |
Праски (2 шт.) |
3 097
грн. |
5. |
Будівельні матеріали (клей-цемент, вирівнювальна
суміш, ґрунтовка, скло-сітка, хрестики) для укладання підлогової плитки в
коридорі |
7
072 грн. 62 коп. |
6. |
Унітаз та комплектуючі |
2 069
грн. |
7. |
Господарчі товари (хомути, шурупи, цвяхи,
само-клейка, труби, паяльник, трос алюмінієвий) |
3
343 грн. 86 коп. |
8. |
Миючі засоби |
8
589 грн. 40 коп. |
9. |
Термометр безконтактний |
1 620
грн. |
10. |
Канцелярські товари |
2 408
грн. 80 коп. |
11. |
Благоустрій території (асфальтне покриття – подвір’я
вхід 2) |
43 000
грн. |
12. |
Наматрацники (38 шт.) |
2 850
грн. |
13. |
Шафа для інвентарю (8 шт.) |
18 768
грн. |
14. |
Відра пластмасові (14 шт.) |
2
134 грн. 80 коп. |
15. |
Періодичні видання |
3 925
грн. |
16. |
Конвектор (ясла І) |
1 249
грн. |
17. |
Електротовари (світильник світодіодний) |
303
грн. |
Всього на суму –
107 173 грн. 52 коп.
Інформація
про
використання батьківських коштів
(цільовий
збір на пошив костюмів) в ДНЗ № 50
за 2020 рік
Зібрано – 7 300 грн.
1. |
Бойлер |
2 700
грн. |
2. |
Ремонт та установка бойлера (сер. «А», мол. «Б», ст.
«Б» гр., пральня) та підведення гарячої води до умивальників (сер. «А», ст.
«Б» гр.) |
2 417
грн. |
|
|
|
|
Витрачено: |
5 117
грн. |
|
|
|
|
Залишок: |
2 183
грн. |
Інформація
про
використання батьківських коштів
в
ДНЗ № 50
за 2020 рік
1. |
Переоформлення документів Благодійного фонду
«Дельфін» |
1 900
грн. |
2. |
Ремонт та встановлення програмного забезпечення
комп’ютерів, заправка картриджів |
4 458
грн. |
3. |
Підключення овочерізки на харчоблоці (кабель,
автомат, гофра, клема) |
1 730
грн. 40 коп. |
4. |
Вивіз сміття, сухого гілля, шин (6 машин) |
5 300
грн. |
5. |
Вимірювання опору ізоляції |
1 400
грн. |
6. |
Дзеркала в логопедичний кабінет (2 шт.) |
986
грн. |
7. |
Секатор (3 шт.) |
420
грн. |
8. |
Ремонт перфоратору та дрилі |
600
грн. |
9. |
Сковорідка (2 шт.) |
598
грн. |
10. |
Утримання собаки та акваріуму (корм для рибок,
м’ясні обрізки, фарш) |
1 777
грн. 34 коп. |
11. |
Промивка батареї (логопедична група) |
200
грн. |
12. |
Сапа (6 шт.) |
229
грн. |
13. |
Електротовари (лампочки, батарейки) |
1 572
грн. |
14. |
Сушка для посуду (3 шт.) (логопед., ясла ІІ, сер.
«А» гр.) |
672
грн. 46 коп. |
15. |
Відра пластмасові (20 шт.) |
1 173
грн. |
16. |
Транспортні витрати (доставка товарів) |
1 100 грн. |
17. |
Канцелярські товари |
1
398 грн. |
18. |
Господарчі товари (віники, ковбики, ґрунт для
квітів, мішки, швабри, кріплення для унітазів, крани, замки, захисна плівка,
паробар’єр, шланг) |
10 839
грн. 70 коп. |
19. |
Медичне обслуговування собаки |
185
грн. 45 коп. |
20. |
Матеріали для театралізованої діяльності (тканина,
липучки) |
675
грн. 21 коп. |
21. |
Ганчір’я для миття підлоги |
429
грн. 44 коп. |
22. |
Підключення електроплити |
650
грн. |
23. |
Мітла для двірників (2 шт.) |
170
грн. |
24. |
Миючі засоби (пральний порошок, відбілювач, засіб
для прання килимів) |
3 195
грн. |
25. |
Будівельні матеріали (фарба, щітки, клей-цемент,
цемент, дюбеля, ключі, розетки, кутики, свердла, відрізні) |
10 091
грн. |
|
||
|
Всього
на суму: |
51 750
грн. |
Організація навчально-виховного процесу
У 2020-2021 навчальному році педагогічний колектив закладу працював над реалізацією проблемного завдання: забезпечення сприятливих умов для формування різнобічно розвиненої, духовно багатої, оптимістично та патріотично налаштованої особистості дитини, розвитку її внутрішнього потенціалу.
Впродовж року задля якісного вирішення проблеми робота педагогічного колективу була спрямована на вирішення наступних завдань:
1. Розвиток зв’язного мовлення дошкільників у театралізовано-ігровій діяльності.
2. Формування логіко-математичних уявлень дітей засобами технології «Логіки світу» .
3. Виховання у дітей навичок безпечної поведінки, свідомого ставлення до власного здоров’я в процесі освоєння різних форм активного відпочинку.
Однією з неодмінних умов успішного розвитку особистості дитини є розвиток мовлення, її комунікативних навичок. Театралізовано-ігрова діяльність є перспективним напрямом, одним із ефективних засобів розвитку мовленнєвих здібностей дітей.
Задля ефективного вирішення завдання «Розвиток зв’язного мовлення дошкільників у театралізовано-ігровій діяльності» у закладі обладнано предметно-просторове середовище з урахуванням вікових особливостей дітей: куточки театралізації, різноманітні види театрів, атрибути для ігор-драматизацій, ілюстрації до програмових казок. У мовленнєвих осередках зібрано дидактичні ігри на розвиток діалогічного мовлення, бібліотечки казок, потішок, забавлянок. Для педагогів і дітей у закладі організована костюмерна, з наявністю всіх необхідних костюмів для різноманітних вистав, ігор-драматизацій ( 469 дитячих костюмів, 30 дорослих костюмів).
Невід’ємною частиною театралізованої діяльності є музика. Музичним керівником Новицькою О.В. проведена велика робота по формуванню виразності мовлення, інтелектуального і художньо-естетичного виховання дітей всіх вікових груп на музичних заняттях, під час підготовки та проведення розваг. Вона використовує елементи костюмів, ляльки-маріонетки для стимулювання мовленнєвої активності дошкільників, розвитку творчого потенціалу кожної дитини. . Під керівництвом музичного керівника продовжує роботу Арт студія «Віртуоз». Новицька О.В. сама майстерно виконує різноманітні ролі і навчає молодих педагогів акторській майстерності. Новицька О.В., молоді педагоги – Урба В.В, Ткаченко М.Є на високому рівні організували показ лялькового театру «Колосок» для дітей груп дошкільного віку. Результатом її роботи став розвиток емоційної, виразної мови дітей, частина дітей вільно і розкуто триматися при виступі перед дорослими і однолітками. У дітей виховується інтерес до мистецтва: музики, літератури, театру.
Педагоги при організації
театралізованої діяльності ефективно використовують як традиційні технології,
так і нетрадиційну технологію розвитку дітей засобами ІКТ, що дає змогу дітям
почути діалоги казкових героїв, побачити їх
міміку, жести. А потім відтворювати їх за допомогою різних видів театру.
З метою якісного вирішення
завдання «Формування логіко-математичних
уявлень дітей засобами технології «Логіки світу» робота педагогічного колективу була спрямована на формування
сенсорно-пізнавальної та математичної компетентності дошкільників. Сформоване
логіко-математичне мислення допомагає сучасній дитині аналізувати різноманітні
процеси, приймати рішення не лише згідно з чітко розробленими алгоритмами, але
й коригувати власні дії у змінних умовах життя, що сприяє культурному,
інтелектуальному розвитку особистості.
Якісному опануванню дітьми ЕМУ сприяло використання вихователями груп старшого віку сучасних технологій і методик формування логіко-математичної компетентності дітей. Вихователь Хілкова Т.В. ефективно використовує кольорові палички Кюїзенера , вихователь Зацерклянна Л.І., використовувала друковані зошити за технологією І.Стеценко «Логіки світу». У зошитах діти виконують завдання різної складності, дидактичні матеріали дозволяють дітям робити вибір для рішення завдань, які допомагають формувати уявлення про геометричні фігури, розвивають творчі здібності та критичне мислення малят.
Оновлений Базовий компонент
дошкільної освіти визначає однією із ключових
компетентностей дитини – здоров’язбережувальну компетентність.
Саме тому з метою забезпечення
якісного освітнього процесу з даного напрямку педагоги закладу працювали над
виконання завдання «Виховання у дітей
навичок безпечної поведінки, свідомого ставлення до власного здоров’я в процесі освоєння різних форм активного відпочинку»
У дошкільному закладі створені належні умови для забезпечення безпечної життєдіяльності дітей. А саме: у всіх групах функціонують осередки здоров’я, які в цілому забезпечені необхідним спортивним обладнанням ( традиційним та нетрадиційним), функціонує спортивна зала, обладнана необхідним спортивним інвентарем і нестандартним спортивним обладнанням.
В групах зібрані ілюстровані матеріали по
популяризації здорового способу життя «Ми із спортом дружимо » , та
ознайомлення дітей з різними видами спорту та досягненнями Миколаївських і
українських спортсменів. Для ефективного навчання дітей КГН в умивальних
кімнатах груп виготовлено стенди по
навчанню малят культурно гігієнічним навичкам, розміщено плакати «Як правильно
мити руки».
Підвищення професійного рівня педагогів
Стимулюванню цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, забезпечення ефективності освітнього процесу сприяє атестація, яка проводиться відповідно до Закону України «Про освіту» та Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Так у 2020-2021 н.р. атестовано педагогів: Бережну Олену Володимирівну ( підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст»).
Упродовж 2020-2021 навчального року 2 педагоги ( Городецька К.П., Сазонова Т.В., Корсакова О.С., Бузько Л.А.) пройшли курсову перепідготовку.
Педагоги приймають участь у міських конкурсах, фестивалях.
Створюючи умови для оптимального розвитку дітей в дошкільному закладі,
упродовж навчального року колектив дошкільного закладу спільно з батьками цілеспрямовано плідно працював над збагаченням та оновленням розвивального середовища в кожній групі
Забезпечення
медико-педагогічних умов
В 2020-2021 н.р. дошкільний заклад працював в умовах карантину по недопущенню розповсюдження хвороби COVID-19.В повному обсязі виконувались Постанови МОН та МОЗ. Створені оптимальні умови для безпечного перебування дітей у групових приміщеннях, розроблено графік входу та виходу дітей з приміщення на вулицю, проводиться температурний скринінг дітей та персоналу, використовуються паперові рушники, які утилізуються окремо, при вході до дитячого садочку організували місця для обробки рук антисептиком.
Для ефективної діяльності медичної служби проводиться
системний аналіз захворюваності і
відвідуваності дітьми ДНЗ.
За 20-21 навчальний рік зареєстровано
4 випадки захворювання дітей на
COVID-19, пневмонія – 5 випадків, ГРВІ – 642 випадка.
Відвідуваність значно знизилась у
зв’язку з карантином та самоізоляцією. Пропущено 19,6 днів на одну дитину.
Медичною службою ведеться профілактично – оздоровча робота, яка сприяє
оздоровленню дитячого організму, забезпечує його активність під час освітнього
процесу.
-
дихальна гімнастика
-
повітряні ванни
-
сонячні ванни
-
ходіння по ребристій доріжці
Щорічно медсестрою Доленко О.Л.
проводиться розподіл дітей за групами здоров’я та визначаються групи з фізичної
культури, групи ЛФК. У 2020-2021 н.р.
-
1 група здоров’я – 97
-
2 група здоров’я – 103
-
3 група здоров’я – 28
-
4 група здоров’я – 2
Групи з фізичної культури основна –
197, підготовча – 33 дитини.
Аналіз фізичного розвитку дітей допомагає знайти оптимальні способи оздоровлення дітей різних вікових груп. На постійному контролі харчування дітей ,так як збалансоване харчування сприяє правильному розвитку дитячого організму. В дошкільному закладі впроваджено систему НАССР, працює комісія по харчуванню. Медичною сестрою ведеться документація та моніторинг якості харчування. Процес харчування дітей прозорий. Батьки можуть в любий момент провірити якість, смак блюд та порівняти їх об’єм зі зразками, виставленими на вході в харчоблок. Одне з важливих призначень в роботі в ДНЗ – санітарно-освітня робота з дітьми, вихователями та батьками: профілактика отруєнь лікарськими препаратами вдома, профілактика ацетономічного синдрому, профілактика вірусних хвороб, пам’ятка для батьків щодо заходів по попередженню хвороби COVID-19.
Забезпечення психолого-педагогічних умов
Впродовж року
практичний психолог Самбурська О.Л. здійснювала психологічний супровід батьків, дітей,
педагогів закладу.
В закладі створені
психолого-педагогічні умови для психологічного комфорту учасників освітнього
процесу. А саме:
- створено безпечне освітнє
середовище, вільне від насильства та булінгу (цькування);
– розроблено та впроваджено
в роботу план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу
(цькуванню);
– психолого-педагогічна діяльність,
спрямована на соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їх
самостійності та відповідних компетенцій;
– велика увага приділяється розвитку
навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь
і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості;
– в дитячому колективі формуються дружні
стосунки за допомогою ігор, читання літературних творів, перегляду
відео-сюжетів тощо.
Для підтримки психологічного комфорту та емоційного благополуччя педагогів в закладі функціонував психолого-педагогічний клуб «Гармонія», на засіданнях якого відпрацьовувалися техніки зняття емоційного напруження, подолання емоційного вигорання та вироблення позитивних установок.
В умовах адаптивного карантину співпраця з батьками носила дистанційний характер. Переважали індивідуальні бесіди, консультації. Рекомендації та поради надавалися у формі буклетів, пам’яток, через блог закладу, групи в соціальних мережах.
Адміністрація та профспілковий
комітет дошкільного закладу заохочували
працівників грошовими винагородами та преміями, за результатами діяльності,
створювали сприятливий мікроклімат у колективі, атмосферу доброзичливості і
підтримки кожного працівника як педагогів так і технічних працівників.
Ми не зупиняємося на досягнутому
тому, що розвиток закладу
освіти можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи
розвитку.
Головним є
те, що наш дошкільний заклад прагне бути
тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я,
реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити і рости !
Підводячи
підсумки роботи за рік, я хочу подякувати педагогам закладу, обслуговуючому
персоналу, батькам вихованців за спільну роботу, розуміння і підтримку,
конструктивну критику і можливість реалізації наших ідей.
Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками.
Дякую
за увагу!
Фото-репортаж
Поточний ремонт системи опалення
Обладнання та благоустрій території та майданчиків
Немає коментарів:
Дописати коментар